צא לדרך עם הארלי דייווידסון-עמוד 12-SheKnows

מיליון מייל שני

מאת דארנל

17 ביוני, 2009

עדיין של מרדית גריי (אלן פומפאו)
סיפור קשור. האנטומיה של גריי מגלמת את כוכב HIMYM ג'וש רדנור כעניין האהבה החדש של מרדית '

ביוני האחרון קבוצת בעלים של הארלי הגיעה לאתגר לחברי HOG. הרעיון היה שחברי HOG ירכבו על אופניהם לעבודה, לבית הספר, לקניות, בכל מקום, וירשמו את הקילומטרים עם HOG
לאומי. המטרה הייתה לצבור מיליון קילומטרים. מכאן שנולד מיליון מייל שני. בשנה שעברה חברי HOG רשמו לא אחד, לא שניים, אלא שלושה מיליון קילומטרים באירוע הפתיחה.

השנה מיליון מייל שני היה 29 ביוני. הצלחתי לשחק מכוער מבית הספר (שוב) במשך חצי יום ולרכוב עם פרק HOG אמונה טפלה. נפגשנו בשעה 6:30 בבוקר ביום שני בבוקר ויצאנו לדרך
צָפוֹן. כל כך חם כאן באריזונה בקיץ, הצפון הוא הדרך היחידה שבה אתה יכול ללכת ולא לקבל מכת חום. נסענו עד כריסטופר קריק שנמצא 100 קילומטרים צפונה וגובהו 3000 רגל
גוֹבַה. היה נחמד להתקרר קצת. אחרי ארוחת הבוקר, הייתי צריך ללכת הביתה ולפגוע בספרים. שאר חברי הפרק המשיכו הלאה. אני וחבר שלי ג'ון קאט נסענו חזרה לתופת, אני
מתכוון צומת אפאצ'י, ביחד. זה היה 105 מעלות כשהגענו לעיר. ישנן דרכים להישאר קרירות למדי בחום הקיץ. זה נשמע יותר גרוע ממה שהיה.

click fraud protection

כשחזרתי הביתה, בדקתי את מד המרחק שלי, הוא קרא 203 קילומטרים. נכנסתי לאתר HOG ורשמתי מיילים שלי. הסכום עבור כל חברי HOG למיליון מייל שני היה מעל 4.3 מיליון קילומטרים!
אני הולך לקחת את כל היום החופשי בשנה הבאה, ואכריז על מיליון מייל שני על חג לא רשמי.

לימוד רכיבה חלק 2

מאת דיאן

16 ביולי, 2009

היי בנות!! פשוט הבנתי עם כל ההתרגשות התינוקת החדשה שמעולם לא המשכתי ללמוד לרכב על סאגה!! הוא באמת חמוד ותינוק טוב… הולך לבקר איתו בעוד כעשרה ימים. בכל מקרה
בוא נדבר על שאני לומד לרכוב ושאישור MC זה לקח זמן להשיג אותו !!

החורף בניו ג'רזי סוף סוף הסתיים והגיע הזמן להוציא את הספורטי שלי שוב מהמוסך. אני עדיין רכבתי בחניון אבל זה היה שונה מריצות מעגלים ברחבי המפעל
בניינים!!! LOL ג'ון בחר את המקום החדש שלי וזה היה הקניון שהיה סגור בימי ראשון. זה היה כביש היקפי ענק עם ארבעה נתיבי תנועה, שלטי עצירה, רמזורים והאיומים
תחנת גבעה!! ללמוד להניף את המצמד הזה וכמה פעמים אתה יכול לעצור את האופניים שלך זה מצחיק!!! אבל עם תרגול התרגלתי לזה... לעולם אל תתייאש... אתה יכול לעשות כל דבר כשאתה
נחושה בדעתה.

לאחר מספר שבועות של זה ג'ון שאל אותי את השאלה כשמשכנו את האופניים שלי עד סוף הכביש שלנו... האם אתה מוכן לכביש הפתוח? אמרתי בטוח למה לא..זה הזמן לשים את כל שלי
המאמץ שלו לרכיבה באמת.

אז יצאנו לרכוב זה לצד זה בשכונה שלנו. הדוור שלנו היה בדרכו. הוא רוכב גם על ספורטיבי. הוא התחיל לנפנף ולצפות ולרוח בעודנו רוכבים ליד וצעק החוצה "כל הכבוד
די ”!!! חזרנו סביב הבלוק שלנו לבית וג'ון צעק האם אתה רוצה לרכוב עוד והתגובה שלי הייתה בהחלט. ברגע שהתחלתי לא רציתי להפסיק. כל עונת הרכיבה הזו אני
רכב עם האישור שלי זה לצד זה עם חבר הנפש הנפלא שלי שלימד אותי לרכוב. הנחישות שלי והעידוד שלו גרמו לי לרכב באמת!! אנו מקימים מקומות רבים ושונים
לאורך כל השנה כולל נסיעה מהנה לחוף ג'רזי לעצרת ROAR TO THE SHORE השנתית. זו הייתה תקופה נהדרת וכל כך הייתי גאה לרכב על האופניים שלי. זה כל כך שונה להיות א
רוכב ולא נוסע אבל לפעמים צריך לעשות צעדים קטנים כדי להגיע למטרה העיקרית.

עכשיו רכבתי על עונה שלמה אבל עדיין אין לי אישור. ובכן, הבנתי שג'ון רוכב איתי אז למה לדחוף לזה. אחרי הכל אני רוכב!! בכל מקרה בסוף עונת הרכיבה הגיע
האולטימטום... "לך לקורס הבטיחות או שאני לא רוכב איתך יותר". ג'ון היה נחוש לגרום לי לשכלל את הכישורים שלי. אז המשך לעקוב ולראות מה קורה אחרי זה
עונת החורף השנייה בניו ג'רזי !!

שאלות או הערות לדיאן, נטלי או דארנל?

שלח למטה!

העמוד הבא: קבל יותר מדארנל, דיאן ונטלי ...