ביג סור: החוף הפראי - SheKnows

instagram viewer

צאו להרפתקה לאוקיינוס ​​השקט אוקיינוס עם ביקור בביג סור ובאתריו הסמוכים. למד עוד על היופי הפראי של האזור בהצצה זו למה שיש לאזור להציע למטיילים!

מדורה על הר עם א
סיפור קשור. להלן 5 דרכים לסייע לאנשים המושפעים מכך קליפורניהשריפות הבר ההרסניות
ביג סור

מקור מקליפורניה

רק אחרי שעברנו פוינט לובוס, אחיינית שלי בת ה -10, חנה, נשמה, "אוי, אלוהים! אין דבר כזה באילינוי. " היא רק הציצה לראשונה בחוף הים של ביג סור. חייכתי, גאה כאילו יצרתי את זה בעצמי.

"אבל איך נגיע לשם?" שאלה כשהביטה למטה, למטה, למטה לגולש המתנפץ למטה. האנה ידעה שיש לנו רכיבה על סוסים לאוקיינוס, והירידה נראתה בלתי אפשרית.

"אתה תראה," הבטחתי לה.

המשכתי והמשכתי את עיני על הכביש כשניפצנו למעלה ולמטה, פנימה והחוצה, הלוך ושוב דרך קפלי הגל של כביש 1 בדרכנו לפארק המדינה אנדרו מולרה. כשחצינו את גשר ביקסבי המרהיב, האנה התעקשה שאעצור בתצפית הראשונה כדי שאוכל לצלם אותה כשהגשר, האוקיינוס ​​וצוקי החוף ברקע.

"איך לכל הרוחות הם בנו את זה?" היא נשמה כשלחצתי על המצלמה.

"אין לי מושג," הודיתי, ביראת כבוד במעבר ה -20 שלי לגשר כפי שהיתה בפעם הראשונה שלה.

האדמה השתטחה כשהתקרבנו מגדלור פוינט סור

click fraud protection
, ועד מהרה פנינו ימינה לפארק, בעקבות שילוט לאורוות. בזמן שחתמתי על ויתורים לרכיבה על סוסים של שעתיים, האנה שיחקה עם שלושה גורי חתולים אקרובטיים שנראו לא מודעים לפרסות הסוסים המלטות את העפר סנטימטרים ספורים מגופם הזעיר.

עד מהרה הגיעו עוד שתי מטעני אורחים, ותוך זמן קצר התאימו המתאבקים סוסים לאדם האישי של כולם היכולת - בכלל לא, במקרים של חנה ובמקרים שלי - והיינו בדרך, עקבנו אחר דן, המדריך שלנו בנושא אחרי הצהריים. באף לזנב, הסוסים השתוללו בקובץ בודד מתוך המכלאה, במורד הכביש ואל תוך אפיק נחל. כשהגענו בצד המרוחק של הנחל, התחלנו על פני אחו רחב המוביל לעבר חוף חולי המוגן מפני הרוח על ידי בלוף גדול.

רכיבה על סוסים שמימית

"יכול להיות ערפל בכל מקום אחר בביג סור, אבל ב אנדרו מולרה פארק, בנק הערפל נוטה לרחף כרבע קילומטר מהחוף, "אמר לנו דן כשהגענו לחוף. פנינו לבדוק, ובוודאי, את הערפל הצפוף שעצר הרבה מעבר לגלים השוברים חזר לחוף מצפון ומדרום לנו. למרות שהסוסים נראו להוטים להתחיל בנסיעה חזרה, וחלקנו - אהמ! - התקשינו לעצור את הסוסים שלנו, הצטלמנו לצלם את השמש הבוהקת.

המסע החוזר שלנו מקביל לנהר הביג סור בחלק מהדרך ולאחר מכן סטה על אחו מלא בפרחי בר וליער של שקמים, אלונים ומדרון. כשחזרנו לאורווה, הסוסים פנו לעבר שוקת המים לעבר טרוט צורם עצמות. החלקנו מהאוכף והאכלנו להם גזר ותפוחים, ונהננו מתחושה של שפתיהם הרכות והבשרניות המלטשות את אצבעותינו.

רק שישה קילומטרים בהמשך הדרך, פנינו פארק המדינה פייפר ונכנסנו לחדר שלנו ב- Big Sur Lodge. בקוטג 'שלנו היה אח ומטבח קטן, אז קנינו ציוד לחטיף לפני השינה וארוחת בוקר פשוטה במכולת ממש ליד החניה. אחר כך פנינו דרך יער אדומים ולאורך נחל מפטפט עד למפלי פייפר המרהיבים. המצלמה של האנה יצאה שוב מחבילת התיק שלה. העפתי מבט מערבה כשיצאנו מהיער וראיתי את השמש מתחילה לצלול בלילה לעבר האוקיינוס ​​השקט.

הלאה להרפתקה נוספת

"מהרי, חנה," דחקתי. "אסור לנו לפספס את השקיעה בשעה נפנטה.”

חסר מושג, חנה חייבה אותי ונכנסה לרכב. לקח לנו רק חמש דקות לבצע את הנסיעה של 2-1/2 קילומטרים בכביש 1, אבל זה היה מספיק זמן בשבילי ספר לחנה שאורסון וולס וריטה הייוורת 'רכשו את הנכס בירח הדבש שלהם אך מעולם לא חזרו להשתמש זה. נפנטה היה מקום התכנסות של מקומיים ותיירים מאז משפחת פאסט רכשה אותו בשנת 1947 והפכה אותו לבר ומסעדה.

קנינו לימונדות והצטרפנו אולי ל -20 אחרים לסיפון האחורי, והגענו בדיוק בזמן. קשת השמש התחתונה נגעה זה עתה באופק, וכשהנוחנו את המרפקים על המעקה, השמיים האירו בכל הצבעים של גליל מעורב של LifeSavers. חמש דקות אחר כך זה נגמר. הצופים נאנחו קולקטיבית ואז פרצו במחיאות כפיים מנומסות. האנה בהתה באנשים המחאנים כאילו היא עדה לנס בקליפורניה.

הזמנתי ארוחת ערב לשעה 19:00 ב Deetjen במרחק של רק חצי קילומטר דרומה יותר. למרות שידעתי שיתקבלו בברכה בג'ינס ובחולצות הפנל, הריחתי יותר מדי כמו סוס לטעמי, ולחנה היה קש בשיער. מיהרנו לחזור ללודג ', התקלחנו מהר מאוד, לבשנו בגדים נקיים והגענו למסעדה באיחור של חמש דקות בלבד.

מקום היסטורי לסעודה

בתי העץ הכפריים בסגנון נורווגי בסגנון נורבגי נבנו על ידי נחל בקניון מוצל ממזרח לכביש המהיר. כאחד המפעלים הוותיקים בחוף ביג סור, Deetjen's מדגים את אורח חייהם של אלה שהגיעו לראשונה לאזור כדי ליהנות מהשקט והבידוד. ביתו הישן של Deetjen מאכלס את המסעדה, כך שפינות האוכל הקטנות הרבות גדושות בריהוט ובזכרונות של המשפחה המקורית.

האנה מצאה מנת פסטה שלא נראתה "קליפורנית מדי" לחיך במערב התיכון, ובחרתי מולים וצלעות כבש. המולים במרק סוחף גרמו לליבי לשיר, והתעקשתי על האנה לנסות אחת. היא בהתה בו, אכלה אותה באומץ ואמרה, "מממ-הממ", לפני שחזרה לפסטה שלה. אז אכלתי את השאר בעצמי.