ברוכים הבאים הביתה - SheKnows

instagram viewer

כאשר השותף שלך לא נמצא, לעשות משהו כדי לסמן כמה התגעגעת אליהם היא תמיד מחווה מוערכת.

ברוכים הבאים הביתה רעיונות

זה עוזר במיוחד להתחבר אחד לשני ולחזור לסנכרן. מה שתעשה יהיה תלוי בסוג האדם שבו בן זוגך הוא ובתנאים שבהם הם חוזרים. לדוגמה, אם הם חוזרים הביתה לאחר נסיעה מקיפה או טיסה ארוכה של מטוסים, הם לא יקבלו במיוחד ערב ארוך ורומנטי. עם זאת, אין זה אומר שהם לא יעריכו מעט TLC בחזרתם. כדי לעזור לך להתחיל להשתמש ברעיונות הבית לקבלת הפנים הרומנטיים להלן להשראה.

שובו של צי אוצרות

הקמת ציד אהבה לגלות בן זוגך היא דרך מהנה ומהירה לקבל את פני בן זוגך הביתה. אתה יכול להפוך אותו לקל או נרחב כרצונך, כך שהוא יוצר רעיון נהדר גם ברגע האחרון. להלן כמה דוגמאות של קוראים אחרים של Lovingyou.com "

"לילה אחד בעלי יצא לעשות כמה שליחויות ונשארתי בבית. בזמן שחיכיתי לשובו, ניסיתי לחשוב על משהו מתוק לעשות בשבילו. החלטתי לתת לו קבלת פנים נחמדה ורומנטית הביתה. סידרתי שכשהוא נכנס דרך הדלת היה תלוי פתק מהתקרה שאמר: "אני אוהב אותך ..." ואז, עוד אחד שים לב שאחריו נאמר: "כי אתה ..." ואז, חבורה נוספת מובילה במסדרון שאמרה "נאה, חמודה, אוהבת" וכך הָלְאָה. הפתקים הובילו אותו עד לחדר השינה ושם פתק על הכרית שאומר "אתה" סקסי! " הוא אוהב את זה." -נשלח על ידי רג'ינה

click fraud protection

“החבר שלי לא היה שם שבוע ורציתי שהוא יידע כמה התגעגעתי אליו. מצאתי כמה ציטוטים על אהבה וכתבתי אותם על פיסות נייר קטנות. הנחתי אותם על המדרגות המובילות לחדר השינה. קיבלתי גם את נרות התה הקטנים האלה והדלקתי אחד מול כל ציטוט. הוא התקשר כשהיה בערך בבית, אז כיביתי את כל האורות. ההפתעה שלי לא רק הובילה לחדר השינה, אלא גם ללילה שלא אשכח לעולם. " –נשלח על ידי אנונימוס

זמן שקט ביחד

לאחר פרידה ממושכת ייתכן שתרצה לבלות קצת זמן שקט אינטימי לפני שתוצף עם משפחה וילדים. להגיד לכולם שבן או בת הזוג שלך יחזרו יום אחרי שהוא יגיע בפועל יתן לך זמן יקר זה. כשהם חוזרים אתה יכול לצאת לארוחת ערב או לחלוק לילה במלון כדי להתחבר מחדש באופן פרטי. אם אינכם יכולים להזמין לעצמכם יום שלם, נצלו את הזמן שיש לכם. אם יש לך רק את הנסיעה הביתה, שכור לימוזינה והנהג יחכה לשותף שלך. אתה אמור לחכות בלימוזינה עם פרחים ושמפניה. אם יש לך רק כמה שעות בבית, תכנן לחלוק אמבטיה או עיסוי רומנטי. הנה רעיון נוסף של קורא אחד של Lovingyou.com "

"כשבעלי חזר הביתה מקוריאה תכננתי איתו אחר צהריים די רומנטי. אחרי שהוא ירד מהמטוס יצאנו לפיקניק ופשוט דיברנו, וזה היה מאוד חשוב בחיבור מחדש. ואז באותו לילה קיבלנו חדר במלון ודאגנו לשאר החיבורים האחרים... " -נמסר על ידי אבן

הַפתָעָה!

כמעט כל אירוע קבלת פנים הביתה מהווה הפתעה עבור האדם המיועד. עם זאת, רעיון מתוכנן היטב יכול להיות משהו בלתי נשכח למדי, גם אם זו לא מחווה גדולה כמו שכל אחד מבני משפחתו וחבריו יפגוש אותם בשדה התעופה. להלן כמה רעיונות של קוראים אחרים של Lovingyou.com "

“בעלי ואני היינו נשואים חודש ויום לפני שהוא נאלץ לעזוב לפריסה של 6 חודשים. כשהוא חזר הביתה, הלכתי לאסוף אותו בזמן שאמא שלי הקימה את חדר המלון שלנו. קניתי נרות, עלי ורדים, שלט בית לקבלת פנים, בלונים וכמה שמני עיסוי ללילות הבאים. אספתי אותו מהבסיס, ואז יצאנו לארוחת ערב עם אביו ואמו החורגת. אחרי יום טיסה ארוך וכל ההתרוצצויות שעלינו לעשות, הגיע הזמן לנוח. קיבלנו את המפתח למלון בדלפק הקבלה ועלינו למעלה. מעולם לא ראיתי אותו כל כך מופתע. שתיתי לו חבילה של 12 בירות ולילה שלם מאיתנו. הוא אוהב את זה. הוא לא שתה בירה כמה חודשים והוא כל כך התרגש מזה, בלשון המעטה! " –נשלח על ידי שאנון

“הייתי רק עם החבר שלי חודש אחד, אבל זו הייתה אהבה ממבט ראשון. הייתי צריך ללכת ל -4 ימים והחבר שלי אמר לי שתהיה לי הפתעה כשאחזור הביתה. כשחזרתי הביתה, פתחתי את דלת חדר השינה שלי והיה לב אדום ענק עשוי עלי ורדים ומצויר בעלים. בתוך הלב הוא כתב את "ברוכים הבאים הביתה" עם העלים. זה היה כל כך חמוד ועכשיו שום מתנה אחרת לא מספיקה. " –נשלח על ידי Bekah

"יצאתי עם הבחורה המדהימה הזו במשך כשלושה שבועות. היא יצאה להפלגה בת 5 ימים, כך שלא נוכל להתראות. דיברנו בדואר אלקטרוני במהלך הטיול שלה על כל מיני דברים. רציתי לעשות משהו מיוחד בשבילה כשהיא תחזור הביתה. כתבתי מכתב בכתב יד בברכת ביתה. שמתי אותו במעטפת אבזם בגודל 6 × 9 והדפסתי "ברוכים הבאים הביתה!" על המעטפה. קניתי גם ורד ואגרטל קטן. התקשרתי לשותפה שלה לדירה ושאלתי אם אני יכול לבוא לקבוע את ההפתעה. הנחתי הכל על השולחן ליד מיטתה. קיבלתי טלפון מאוחר יותר וזו היא, שביקשה ממני לבוא. חשבתי שהיא גילתה את זה, אבל טעיתי. כשהגעתי לשם היא גילתה את זה. היא אמרה שזה הדבר הכי מתוק שמישהו עשה בשבילה ". –נשלח על ידי מייקל

הסיפורים שמעניינים אותך, מועברים מדי יום.