לְהִסְתָכֵּן! זה לא רק משחק לוח - SheKnows

instagram viewer

לא הכל סיפורי אהבה הם אגדות. אבל, חלקם כן.

קוביות אדומות

לְהַמֵר
באהבה

לא כל סיפורי אהבה הם אגדות. אבל, חלקם כן.

בדרך כלל, כאשר מישהו חושב על סיכון שהוא מוכן לקחת, זה קשור לקפיצה ממטוס או להשקעה בבורסה. לעיתים רחוקות אתה מקבל את ההזדמנות האמיתית לעשות קפיצת אמונה ענקית ולנסות משהו מסוכן באהבה.

לְהִסְתָכֵּן! זה לא רק לוח
סיפור קשור. 'זה שנמלט' כנראה היה אמור תמיד
זלאטה ואלכס

אני יודע מניסיון אישי שלקחת סיכון על אהבה היא עניין גדול מאוד. הסיפור שלי הוא די מדהים, אז אני אסביר לך עליו מיד: אני ודודני יש הבדל גילאים של כארבע שנים. כשהייתי צעיר יותר, תמיד הסתובבתי איתו ועם חבריו והתרגשתי בסתר על חברו הטוב, אלכס. כשהייתי בן 17, אלכס ביקש ממני לצאת לארוחת ערב והרגשתי קריר במיוחד, וראיתי איך הוא בחור מבוגר.

למרבה הצער מבחינתי, שום דבר לא יצא מארוחת הערב הזו ויצאתי לקולג 'וחייתי את החיים הגבוהים (לפעמים פשוטו כמשמעו!) בהובוקן/מנהטן במשך שנים לאחר סיום הלימודים. חתוך לשנת 2010 - 11 שנים אחרי ארוחת הערב שלנו, אני רואה את אלכס במסיבת יום הולדת הפתעה שבן דוד שלי זרק לאשתו. לא היה לי מושג שהוא יהיה שם, לא ידעתי מה הוא עשה ב -11 השנים האחרונות ולא ידעתי שהלילה הזה ישנה את חיי לנצח. אלכס ואני היינו בלתי נפרדים כל הערב.

click fraud protection

כשהוא גר בפלורידה, אלכס טס למסיבת יום ההולדת ולבלות את סוף השבוע עם חברו הטוב, בן דוד שלי. דיברנו כל הלילה (ביליתי את הלילה אצל בן דוד שלי) ובילינו את שאר סוף השבוע ביחד מכיוון (בנוחות) הייתה סופת שלג שמונעת ממני לנסוע הביתה. ביום שני, חזרתי לדירה היפה שלי בקומה הרביעית במנהטן, שחייתי כל רגע בסוף השבוע. אלכס ואני היינו מאוהבים לגמרי. וזה לקח פחות מ -48 שעות.

שישה שבועות לאחר מכן, דנו במי שיעשה את הצעד. זו לא הייתה שאלה של ניסיון לבדוק אם אנחנו עובדים. זה היה עניין של איפה אנחנו הולכים לגור ל תגרום לזה לעבוד. היינו בני זוג. שנינו הרגשנו את זה.

במקור מברוקלין, אלכס היה פתוח לרעיון לעלות לניו ג'רזי (מדינת ביתי) ולבנות את חיינו כאן. אבל, בסופו של דבר, אני זה שרצה לצאת מהאזור, להתחיל חדש ולחבק אהבה כגורם המניע של חיי במקום א קריירה, כפי שהיה כל כך הרבה זמן.

אז, חודשיים אחרי הפעם הראשונה שלנו ביחד מזה 11 שנים, טס אלכס לניו ג'רזי כדי "לאסוף אותי" כשיצאנו לטיול ביחד לפלורידה. תשעה חודשים לאחר מכן היינו מאורסים, ותשעה חודשים לאחר מכן היינו נשואים. בסוף השבוע הזה מציינים שנתיים שלי בגני פאלם ביץ 'ואני יכול להגיד לכם שלא הייתי משנה דבר אחד.

להלן מספר סיפורים מכמה אנשים אחרים שלקחו סיכון על אהבה!

לורי ביזוקולורי ביזוקו, סמנכ"לית יחסי ציבור לשעבר הצליחה מצוין בקריירה שלה, גרה בעיר, הקיצה בהמפטונס וטיילה ברחבי העולם. הדבר היחיד שחסר היה מישהו לחלוק איתו את חייה.

“התקרבתי לגיל 38 ועדיין לא מצאתי עם מי להתפשר, אז החלטתי להפעיל את הפרופיל שלי Match.com. תוך מספר ימים לא רק שפגשתי מישהו, אלא הוא הציע תשעה שבועות אחר כך. כן, מוצע!

אבל, זה לא היה החלק המטורף ביותר. הוא היה איש משפחה מיושן שרצה שאעזוב את העיר ואהיה אמא ​​בבית. הוא רצה שאוותר על המשכורת בת שש הספרות ועל החיים שהכרתי כדי לקחת סיכון בשמחתנו אי פעם אחרי חודשיים בלבד אחרי שפגשתי אותו. ונחש מה? אני עשיתי את זה.

פחדתי לעזאזל, אבל עשיתי את זה. ויתרתי על הכל להיות איתו וזה הסתדר בצורה מדהימה. אנחנו נשואים ארבע שנים, יש לנו שתי בנות יפות ואפילו הקמתי עסק משלי. עכשיו אני העורך הראשי והמייסד של CupidsPulse.com, שמשלב את הרקע שלי בבידור סלבריטאים, יחסי ציבור וניסיון הדייטים והאהבה שלי ".

כריסטופר בורץ 'לפני 19 שנים נתקל כריסטופר בורץ 'במודעה פרסומית מצחיקה ברשת המחשבים פרודיגי.

"מזמן לא שמעת לעתים קרובות על אנשים שנפגשים באינטרנט. התמקמתי בהוואי בחיל הים, אשתי לעתיד למדה את לימודי המשפטים בצפון קרוליינה. מצאתי את המודעה שלה מצחיקה וייחודית וטסתי מהוואי כעבור חצי שנה למצב שלא ידעתי כלום על מנת לפגוש את אשת ליבי.

בילינו חודש מעניין ומהנה ביחד. הצעתי נישואין; היא קיבלה, וכעבור שלושה חודשים טסתי איתה להוואי כדי להתחתן. בשבוע שעבר חגגנו יום הולדת 18 עם ילדנו בן ה -4. הייתי מוכן לנסוע מהוואי לצפון קרוליינה כדי סוף סוף לפגוש אישה שהכרתי רק שישה חודשים... ולהסתכן באהבה. "

שרי גוונדיטיהחבר של שרי גבאנדיטי שכנע אותה לרכוב על מעלית סקי לראש הר הסוכר... רק שהיא לא ידעה לגלוש!

"נסענו במעלית סקי לראש ההר - עם מגלשיים ומטרתם לגלוש למטה - אבל לא היה לי מושג איך לגלוש. נבהלתי וכאשר טיפסנו, הגובה וכל מה שמתחת נעשה קטן יותר, הבנתי שאפשר להרוג אותי. לבסוף, כשהגענו לפסגה והתגברתי למחצה על פחד הגבהים, החבר שלי הציע! עליתי לאהבה וירדתי מאורסת ”.