צא לדרך עם הארלי-דוידסון-עמוד 28-SheKnows

instagram viewer

לניו ג'רזי... להפתעה גדולה!

מאת דיאן

31 במאי, 2009

עדיין של מרדית גריי (אלן פומפאו)
סיפור קשור. האנטומיה של גריי מגלמת את כוכב HIMYM ג'וש רדנור כעניין האהבה החדש של מרדית '

היי גבירותיי ומי יודע... אולי אנחנו מושכים תשומת לב גם מכמה מרוכבי הג'נטלמנים !!

רגע לפני שפרוייקט הארלי-דוידסון ריידר שלנו הגיע לאתר, יצאתי לטיול מערבולתי במדינת ניו ג'רזי. לרוע המזל, זה לא היה על האופניים שלי אלא הסיבה לכך
הטיול היה שווה את זה. כפי שאמרתי לך בהקדמה שלי בקרוב אהפוך לסבתא בפעם הראשונה. הטיול שלי התרכז סביב מקלחת התינוקות של בתי !!

עפתי החוצה על העין האדומה ביום שישי בלילה בשעה 23:30... וההתרגשות החלה כשהתחלנו לעלות על המטוס לפתע הגיעה קבוצת שוטרים ומרכזי שמיים ו
ליווה את האיש שישב מאחוריי מהמטוס. טיסה זה לא הדבר שאני הכי אוהב לעשות אבל אני סובל את זה. הייתי מעדיף להיות על האופניים שלי ושולט בגורל שלי עם הרוח וה
הדרך לפניי! שאר הטיסה עברה בסדר והגעתי לניו ג'רזי בשעה 6:40 בבוקר.

ניסיתי להסתתר מהבת שלי עד שעות הצהריים אבל במקרה היא הייתה אצל חמיהבית והלכנו בחדר השינה שלהם כשניסיתי לשמור
מוסתר ממנה עד שראתה אותי במקלחת. היא ידעה שמשהו קורה אבל היא הופתעה ושמחה מאוד לראות אותי שם. המקלחת עברה בצורה חלקה וזו הייתה מסיבה ממש. כל התוכניות

click fraud protection

הלך טוב והתינוק בדרך לקבל את כל מה שהוא צריך כשהוא יגיע ב -5 ליולי או בסביבותו!! אנחנו בהחלט ממשיכים לרכוב במשפחה... אבא של התינוק רוכב גם על הארלי-דוידסון ואנחנו
כמובן שקניתי חבורה של פריטי הארלי-דוידסון עבור הבחור הקטן... סיפוקים, חולצות, כובעי תינוקות, וכמובן החולצה הידועה לשמצה... "סבא שלי הוא אופנוע"!

זה היה טיול נהדר מכיוון שהצלחתי לבלות זמן איכות טוב עם משפחתי. בתי הצעירה, קים, באה לאסוף אותי כדי ללכת למקלחת. ג'ס הופתעה ולכולם היה
זמן נהדר. העמסנו את כל המתנות עם שאר בני המשפחה בכמה מכוניות ונסענו לביתו של הילד להוריד אותן. אחרי המקלחת חזרנו לבית של חמי. היה להם
להזמין פיצה באותו לילה מכיוון שזו הבקשה היחידה שלי בכל פעם שאני חוזר לבקר!! פשוט אי אפשר להשיג פיצה כזאת באריזונה!!

התעוררתי רענן למחרת בבוקר והתכוננתי לחזרה חזרה הביתה לאריזונה. בסך הכל אני חושב שנעלמתי רק 36 שעות!! עכשיו הגיע הזמן להתאושש מג'ט לג
והפרש הזמן !!

זה באמת קשור למסע

מאת נטלי

28 במאי, 2009

כמה מתאים אני פותח את הבלוג שלי מיד לאחר סיום טיול של 3-1/2 ימים, 1,700 מייל (1,683 מייל, ליתר דיוק) בסוף שבוע יום הזיכרון. בהיותי מה שאני מכנה "ציפור שלג עובדת", רוכב על האופניים שלי
מינסוטה באביב ובחזרה לאריזונה בסתיו היא ה אופן תחבורה. למרות שעשיתי את הטיול הזה פעמים רבות, זה אף פעם לא אותו דבר והוא באמת לגבי המסע. לכן,
אני מתחיל את הבלוג שלי בהדגשת הטיול כדי לעודד אחרים מתישהו לעשות את אותו הדבר.

המסע התחיל ביום שישי בבוקר של סוף שבוע הזיכרון. בעלי טרי, חברנו מייק ואני עזבנו את אריזונה מוקדם בתקווה להיכנס לקולורדו למשך הלילה. התחלנו לרכוב ב-
גשם ומעולם לא הוריד את ציוד הגשם שלנו באותו יום. דבר אחד שאתה לומד אחרי כמה טרמפים, קצרים או ארוכים, הוא לצפות לבלתי צפוי. אף על פי שאריזונה היא ארץ השמש התמידית, היא כן
גשם כאן.

רכיבה ברחבי הארץ מביאה עוד יותר מהבלתי צפוי. רכבנו דרך ערפל, גשם, גשם. התקופות הקצרות של בלי גשם התקבלו בברכה. למרות זאת, נהנינו מהנסיעה שלנו!
מדהים איך הנוף מתעורר לחיים לאחר גשם. הצבעים בהירים יותר, הריחות חזקים יותר. אני עדיין יכול להריח ריח של אורן טרי.

גולת הכותרת של הטיול הייתה חציית מעבר וולף קריק בקולורדו. עצרנו בפגוסה ספרינגס, קולורדו, לשאול על התנאים במעבר. בהתחשב בדיווח מזג אוויר חיובי של כמה
מקומיים, פנינו מעל המעבר לסאות 'פורק ללילה. אך עד מהרה נזכרים כמה מהר תנאי מזג האוויר יכולים להשתנות בהרים. בחלק העליון של המעבר (גובה: 10,857 רגל), ה-
יורד שלג והטמפרטורה הייתה בשנות ה -40 הנמוכות. עדיין היה שלג על הקרקע והנסיעה הייתה איטית. באזורים מסוימים, הציון בירידה היה תלול (7 עד 8 אחוזים במקומות מסוימים), אבל אנחנו
הגיע לסאות פורק בשלום. מיד נכנסנו לבקתה ותלנו את הבגדים הרטובים והלחים עד לייבוש. כמובן שמזג האוויר נתן לנו הרבה דברים לדבר עליהם בארוחת הערב באותו לילה! מסתכל
קדימה לשמים כחולים יותר מחר ...

שאלות או הערות לדיאן, נטלי או דארנל?

שלח למטה!

העמוד הבא: קבל יותר מדארנל, דיאן ונטלי ...