צא לדרך עם הארלי דייווידסון-עמוד 24-SheKnows

instagram viewer

הרפתקה חדשה היום... הפעם, עם החבר'ה!

מאת דיאן

5 ביוני, 2009

עדיין של מרדית גריי (אלן פומפאו)
סיפור קשור. האנטומיה של גריי מגלמת את כוכב HIMYM ג'וש רדנור כעניין האהבה החדש של מרדית '

לאחר שבילה יום
רכיבה עם הנשים, הגיע הזמן לרכוב עם החבר'ה!

בעלי ואני התחלנו לפגוש מוקדם בכמה חברים לארוחת הבוקר של יום ראשון בבוקר בתחנת אופנוענים מסורתית. לאחר שעלינו למעלה, בערך 10-15 אופניים נוספים הגיעו בנפרד
קבוצות קטנות. חלקם היו קבוצות של בחורים סתם ואחרים היו תערובות של בחורים וגברים כאחד. נהדר לראות נשים אחרות על הכביש! מילאתי ​​ארוחת בוקר דשנה מאוד כמו שהחום בחוץ היה
טיפוס וידעתי שאזדקק לאנרגיה שלי. הרבה מים אבל זה רק גורם לדבר אחד... אני הייתי הראשון מיילל על הצורך ב"חדר נשים "אחרי שהתחלנו לרכוב! החבר'ה לא עשו זאת
אם כי גם הם היו צריכים עצירת מנוחה!! חחח

עכשיו היינו בדרך לבדוק מקום שמעולם לא ידעתי עליו בחמש שנות חיי באריזונה... בנמל התעופה העירוני של Eloy יש בית ספר לצניחה חופשית ומקום בילוי בשם
סלון הפרופ בנט. לא בנות, לא עשיתי
בוחרים לצנן היום אבל מי יודע - אולי בביקור עתידי אעז לצלול!!! היה מדהים כמה מהר יורדים חלק מאותם צניחה חופשית. דיברתי עם הילדה בבר על זה.

click fraud protection

היא אמרה שאתה לומד לשלוט בקפיצה. אתה קופץ מהמטוס בגובה 13,000 רגל בערך! היא בעלת רישיון לקפוץ וניסתה לגרום לי להצטרף! בשיחה איתה גיליתי שהיא רוכבת איתה
חברים והיא מעוניינת לקבל את רישיון ה- MC שלה. היא עשתה איתנו עסקה שכאשר נקפוץ היא תרכב איתנו. אז בשביל שיהיה לי עוד "גברת ברוח" אולי פשוט אצטרך להתחיל
צְנִיחָה חָפשִׁית!!

לאחר בילוי של כמה שעות יצאנו בנסיעה חזרה הביתה. היה חם בחוץ אבל הנסיעה הייתה טובה. אין כמו לעלות על האופניים ולהרגיש רגוע. הרוח פנימה
הפנים שלך, ריחות הטבע הסובבים אותך. זה היה הסיום המושלם ליום נהדר.

חזרה למינסוטה

מאת נטלי

5 ביוני, 2009

יש עומס קל כאשר אתה קרוב ליעד שלך.
היו לנו רק קצת יותר מ -300 קילומטרים לנסוע ביום האחרון והיינו חרדים להתחיל. ירד גשם על המכ"ם אבל זה היה מאחורינו. היינו רשמית במינסוטה בסביבות השעה 8 בבוקר. הנסיעה
דרך החלק הדרום מערבי של מינסוטה לוקח אותך בעבר שדות ושדות של גידול תירס. עצרנו לדלק ופגשנו קבוצה של אופנוענים שחזרו לבתיהם באיווה מהפגנות
צפון מינסוטה. הרגשתי שקיבלתי ניד ראש של "אישור" מהנשים (והגברים) בקבוצה שפגשנו. הם לא האמינו שרכבתי על כל המרחק הזה תוך 3 ימים בלבד. הם לא יודעים
אני טוב מדי…עכשיו במינסוטה, יש לי כמה פריטים אחרים לטפל בהם
כמו הגנים שלי. תהנה מצילום של האדמוניות שלי - הלוואי שהיית יכול להריח אותן!

שאלות או הערות לדיאן, נטלי או דארנל?

שלח למטה!

העמוד הבא: קבל יותר מדארנל, דיאן ונטלי ...