צא לדרך עם הארלי דייווידסון-עמוד 23-SheKnows

רכיבת הנשים: דיאן, דארנל ונטלי יצאו לדרך יחד

מאת דיאן

7 ביוני, 2009

עדיין של מרדית גריי (אלן פומפאו)
סיפור קשור. האנטומיה של גריי מגלמת את כוכב HIMYM ג'וש רדנור כעניין האהבה החדש של מרדית '

קורא לכל הנשים!! קורא לכל הנשים!!! בדוק את רכבות הגברים בלבד (דרנל, נטלי ואני) השתתפה בשבת האחרונה, בחסות לא אחרת מאשר סוכנות הארלי-דוידסון בה אני עובדת!
כן, אני מניח שכולכם תוהים עכשיו כמה העבודה שלי חייבת להיות קשה!! LOL כל הצחוקים בצד זה היה יום יפה באריזונה והיה לנו אחלה אחוזי 25+.

הבנות החלו להגיע לסוכנות בסביבות 10:30 בבוקר. ג'ני ואני היינו בדלפק הקבלה בברכת כולם וגרמו להם להיכנס לנסיעה. הייתה התרגשות רבה
כשרכבנו כ"נשים ברוח "... אסור לאף חבר'ה! כמה מהם, החבר'ה, קצת הוציאו את עצמם אבל אחרים היו נהדרים מזה והתנדבו להיות צלמים לאורך
מַסלוּל. יש לנו תמונות מדהימות של כולנו בדרך.

היה לנו שילוב נהדר של רוכבים... מ קברניטי כביש מנוסים של HOG Chapter, רוכבי מועדוני אופנועים אחרים וכאלה שמעולם לא ניסו קבוצה גדולה
נסיעה. לפני תחילת הנסיעה ערכנו תדרוך בטיחות שערך דארנל. אני חייב למחוא כפיים לדארנל על יכולתה לגרום לראשונה לרוכבים קבוצתיים עצבניים בפעם הראשונה להרגיש

click fraud protection

נינוח ונוח. הנקודה מאחורי כולנו רוכבים יחד היא שאנחנו יוצאים ליהנות! בסוף הפגישה כולם חייכו ומוכנים לרכיבה. אז הארכנו
כשהשמש זורחת ורוח קלה נושבת. מוכנים לחוות את תחושת החופש הפנטסטית שאנו נתקלים בה כשאנחנו יוצאים לדרך. אין עוד דבר כזה ב
עוֹלָם.

אז עכשיו המנועים מסתובבים והתחושה המרגשת ההיא צומחת בתוך כולנו כשאנחנו יוצאים לדרך הפתוחה. אוי איזו נסיעה הייתה לנו! מנקודת המבט של להיות רוכב, ה
ההרים נראים הרבה יותר מלכותיים והשמיים כל כך גוון כחול עשיר יותר. ריחות הטבע הרבה יותר חזקים כמוך בחוץ בתוך כל זה. אתה לא לכוד בתוך
דלתות של משאית או מכונית. אתה חווה חופש אמיתי ובלתי מזוהה כמו שלא היה מעולם. זה לא רק היום בנסיעה הזו, אלא בכל יום אתה זורק את הרגל על ​​המושב הזה ומתרחק
כשהמנוע שלך רועם!

הנסיעה שלנו הסתיימה בסלון הנהר התחתון בפירנצה, אריזונה. זהו מוסד ידידותי לאופנוענים בו התקבלנו בזרועות פתוחות ובכמויות גדולות של מי קרח!!! זה היה
מפגש נהדר של נשים. נהנינו מארוחת צהריים וחברה של כמה חברים גדולים ישנים וחדשים. דנו ברכיבות עתידיות ורעיונות לגברת הרוכב בכולנו. דבר אחד בטוח הוא
תמיד תמצא חברים לאורך כל הדרך כשאתה רוכב. יש לנו אחווה גדולה בין הרוכבים. כולנו דואגים זה לזה בכביש.

אז עד הפעם הבאה נשים... אני ממשיכה להושיט יד לכוכבים בידיעה שכשאני רוכב הן נראות הרבה יותר קרובות !!!

צפה בתמונות נוספות של טרמפ הגברות למטה!

רכיבת הנשים: דיאן, דארנל ונטלי יצאו לדרך יחד

מאת דארנל

7 ביוני, 2009

ב- 30 במאי, האמונה הטפלה הארלי-דוידסון נותנת חסות לנסיעה לנשים בלבד בהוקרה של האישה חודש הרוכב. תחזית מזג האוויר להיום הייתה חמה למדי אך, לא צפויה הייתה אחוזי צפייה טובים, היה לנו הכל
הדברים החשובים ליום נהדר. בבוקר הנסיעה התכנסו בן זוגי די, נטלי וחברתנו רוזי שביקרה מחוץ לעיר, לביתה של חברנו היקרה הלן. היינו
אופניים אחת קצרה והלן הלווה לנו באדיבות את אחד שלה. איזו תחושה נהדרת לצאת לרכיבה עם החברים שלי, אופניים רועמים ורק זמנים טובים קדימה.

כשהגענו לסוכנות כבר היו הרבה רוכבות נשים שמתרועעות ומתכנסות לנסיעה. די ואני התנדבנו להוביל את הנסיעה ויצאנו לדרך לקפטן הדרך
מצב. קברניטי הכביש הם רוכבים שמתנדבים לעבור השתלמות רוכבים מתקדמת בכדי להעפיל להובלת רכיבות HOG Chapter. כשציינתי שיש 24 רוכבים ושניים מאיתנו, גייסתי את הלן ו
תרזה, שני קברניטי הדרך לסייע בנסיעה. תרזה היא מנהלת פרקים לשעבר של HOG מטוסון. היה נהדר שיש אותה איתנו. הלן החלה לביים את הרוכבים בחניון. אני
אז אספה את כולם לתדריך הבטיחות. תדריך הבטיחות מתקיים על מנת לוודא שכולם בקבוצה מודעים לנתיב הנסיעה ולאמצעי הזהירות שאנו מתחייבים לרכב בבטחה כ
קְבוּצָה. איזו שמחה הייתה לפנות לכל כך הרבה רוכבות נלהבות. עם סיום תדריך הבטיחות, הגיע הזמן לאוכף.

קשה לתאר כמה שמחתי להוביל, חברים ותיקים וחדשים, מהסוכנות ועד ליעדנו, נהר התחתון סלון. נסענו דרך צומת אפאצ'י ברחובות עם שמות
כמו אמונה טפלה, שביל אפאצ'י והכביש הישן ווסט. לאחר מכן נסענו על הכביש המהיר לזמן מה. איזה מראה לראות 23 נשים על אופניים במראה האחורית שלי. זו הייתה נסיעה חלקה, לא צפויה
אירועים. איך שאני אוהב את זה!

הגענו לנהר תחתית, הנחנו את הכבדים והתרווחנו, אכלנו ארוחת צהריים והתערבבנו עם החברים. איזה יום נהדר!

שאלות או הערות לדיאן, נטלי או דארנל?

שלח למטה!

העמוד הבא: קבל יותר מדארנל, דיאן ונטלי ...