ביקור ב- Safe Haven: ג'וש דוהאמל עושה אבא נהדר - SheKnows

instagram viewer

SheKnows פונה לסאות'פורט, צפון קרוליינה, כדי לבלות על הסט של ניקולאס ספארקס'סרט חדש Safe Haven. אנחנו משוחחים עם כוכב הסרט, ג'וש דוהמל, על התפקיד ועל היותו אבא.

קלי-רולנד-וידיאו
סיפור קשור. בלעדי: קלי רולנד מדברת על זום לידה והאם ביונסה או מישל יהיו בייביסיטר טובות יותר
ג'וש דוהאמל וויטני אנגלית, SheKnows Safe Haven הגיעו לביקור

כשהגעתי למעגן העץ הישן בסאות'פורט, צפון קרוליינה, הדבר היחיד שלא נראה ישר מתוך ניקולאס ספארקס רומן היו המצלמות. כל השאר - הבתים הקולוניאליים המסוידים עם דגלים אמריקאים מנופפים, הקשישה יושבת במרפסת הקדמית שלה בכיסא נדנדה והילדים המקומיים צוחקים ורצים ברחוב - גרמו לי להרגיש כאילו נכנסתי באורח קסום לעיר בפועל מהטובים ביותר של ספארקס מוֹכֵר, Safe Haven.

אבל זה לא היה קסם סרטים. מלבד חנות כללית שנבנתה עבורה ג'וש דוהמלדמותו של אלכס, כל מה שהזכרתי הוא מרכיבי יסוד אותנטיים של העיר הקטנה והשקטה. במילה אחת, זה היה אידילי.

ג'וליאן האו וג'וש דוהאמל, Safe Haven

בסרט מככב דוהאמל כאב לשניים אלמן המפתח מערכת יחסים עם הילדה החדשה והמסתורית בעיר, קייטי, בגילומה של ג'וליאן האף. ביום שביקרנו בסט, דוהאמל לא צילם סצינות. הוא בדיוק היה שם, מסתובב בחולצת טריקו ובג'ינס, נהנה מהאווירה המקסימה.

"אני אוהב את זה כאן," אמר ג'וש ל- SheKnows כשישבנו ליד שולחן פיקניק, בוהים החוצה על השקיעה על המפרץ. "אני אוהב את החופים. הם חלק מהסודות השמורים ביותר במדינה. החול רך והמים חמים. הגלים נחמדים. ”

click fraud protection

עם יחסו הנינוח ואישיותו המסבירת פנים, בהחלט ניתן היה לראות את ג'וש מתיישב בעיירה קטנה כמו סאות'פורט. אפילו אשתו של כוכב העל פרגי, למרות כל הזוהר והזוהר שלה, היא מעריצה של האווירה.

“[פרגי] היה כאן, "אמר לנו ג'וש. "היא אהבה את זה. כנראה שנוכל לחיות כאן. המציאות היא שלא יכולנו כרגע, אבל אני באמת אוהב את זה. זה די מושלם. "

ג'וליאן האו וג'וש דוהאמל, Safe Haven

כשלא צילם, ג'וש בילה הרבה זמן בילוי עם כוכביו הצעירים נועה לומקס ומימי קירקלנד, שמשחקים את ילדיו בסרט. נוח ככל הנראה הוא כוכב הכדורגל בבית הספר שלו, וקיבל הוראות קפדניות מהמאמן שלו להמשיך להתאמן. בהתחשב באהבתו לספורט ו ילדים, ג'וש שמח לעזור.

"מאמן הכדורגל שלו רוצה שהוא יתאמן בזמן שהוא כאן כי שאר הקבוצה מתאמנת, אז חשבתי 'אני אעשה את זה'", אמר דוהאמל. "אז יצאנו לשם ועשינו תרגילים. דיברתי עם אבא של אשתי כי הוא היה מאמן כדורגל לשעבר ואני חשבתי 'הוא הגנתי' איש קו, מה אנחנו עושים? ’והוא כאילו,‘ הוא חייב להיות רגליים מהירות. ’אז הוא נתן לי כמה תרגילים לעשות. איתו. אבל בעיקר עלינו על הגוף! ”

דוהאמל עשה טיול דומה עם בתו על המסך מימי, כך שהייתה להם הזדמנות להכיר אחד את השני לפני שהתחילו לצלם.

"לפני שהתחלנו לירות, התקשרתי לאמא של מימי ושאלתי אם היא רוצה לבוא איתי לחוף", סיפר דוהאמל. "בילינו שלוש שעות על החוף בהתעסקות ולכן כשיצאנו לכאן היה לה נוח."

למרות השמועות בדצמבר כי פרגי עשוי להיות בהריון, בני הזוג לא אישרו שהם מצפים. עם זאת, שניהם צוטטו בעבר ואמרו שהם אכן רוצים ילדים יום אחד.

אבל לראות את דוהאמל בתפקיד אבהי עוד יותר מוקדם, אל תחמיץ Safe Haven בבתי הקולנוע ביום האהבה!

וכדי לקבל את ההזדמנות לפגוש את השחקנים, השתתפו ב"לילה עם מקלט בטוח של ניקולס ספארקס: יוצרי סרטים, סופרים וכוכבים מחיימים את הספר ", ביום חמישי הקרוב. 17! ניקולס ספארקס, הבמאי לאסה האלסטרום, ג'וש דוהאמל וג'וליאן האו ישדרו בשידור חי בבתי הקולנוע הנבחרים ברחבי הארץ. קנה את הכרטיסים שלך עכשיו!