נסי מבחן ב- GMC Denali החדש - SheKnows

instagram viewer

אנחנו יודעים שזה חסכוני לנסוע ליעד שלנו בחופשה משפחתית, אבל לא תמיד זו הרפתקה מהנה. קתי דרוז מדברת על משפחתה נסיעה בכביש לדיסנילנד וכיצד GMC Denali החדש עזר להפוך את הנסיעה ברכב למרגיעה, נוחה ומהנה.

GOLDEN GIRLS - עונה 1
סיפור קשור. תארו לעצמכם: מיאמי 2020 - הפלגתם בהפלגת בנות זהב
GMC AWD Arcadia Denali

תכנון טיול וחופשה למשפחה בת ארבעה מבוגרים, ושני ילדים עדיין במושבי רכב, יכול להיות מפעל שאפתני. בואו נגיד שלא היה לי מושג איך שש שעות עם שני ילדים מתחת לגיל 3, חתן שמסמס ובודק את פייסבוק מדי כמה דקות, בעל ששואלת בקול רם כל החלטה על עזיבת נתיב של נהג אחר ובת בהריון שעוברת הורמונלית כל חצי שעה... יכול להיות כל כך הרבה כֵּיף.

טיולי הכביש שחוויתי כשהתבגרתי היו פשוטים. אמא ואבא זרקו את אחי ואני במושב האחורי של הסדאן שלהם (ללא חגורות אז), יחד עם צידנית ארוזה, סט צבעוני עפרונות ונייר גרוטאות. היינו נוסעים בין חמש לשש שעות ומשחקים משחקים כמו שם המכונית, סיסמה, מודעות lib, כמו גם מאזינים לרדיו, ורק עצרנו כדי להקל על עצמנו בבקבוק. התוכנית להגיע ליעד בזמן הייתה התוכנית; פחות זמן במכונית הלוהטת היה המטרה.

ובכן, הנה אנחנו בשנת 2013, ולמרות מחיר הדלק, טיולי כביש הם עדיין דרכים נהדרות לטייל עם משפחה גדולה לראות את המדינה. החלטנו לבקר את מיקי ומיני מאוס במקומם בקליפורניה, ולבלות זמן וכסף בתוך ממלכת הקסמים. היה לי מזל גדול לנסוע במכונית SUV המושלמת באותו שבוע, ה- GMC דנאלי לשנת 2013. באריזת הרכב היפה הזה מצאנו שהמטען קל לאחסון, יחד עם הכריות, האריזה והמשחק, העגלה, הצידנית והחיתולים. זה היה די דומה להסיע את "חדר המשפחה" ליעד שלך.

click fraud protection

הדנאלי מכיל שבעה מבוגרים בנוחות, ואני מתכוון בנוחות; אף אחד מהדברים האלה בצד הברכיים כמו רכבי שטח יושבים בשורה השלישית. כסאות הקפטן בשורה השנייה הם מדהים ומרווח, כפי שהבחינה בת השלוש במושב הבטיחות שלה כשלא הצליחה להשיג ולתפוס את אחותה זְרוֹעַ. בין הכיסאות הללו יש מקום גדול לשקיה או שתי שקיות חיתול, ושל הקפטן השני הכיסא נאנחה מאמא לעתיד כשהיא שוקעת במושב. ישבתי בשורה השלישית כשהילדה בת ה -18 חודשים במושב המכונית שלה. שוב, הרבה מקום: נוחים מאוד ומחזיקי כוסות כמו משוגעים. עצרנו לחטיפי הטיול שלנו, מילאנו את המיכל, הכנסנו סרט לילדים והתחלנו את הטיול.

עשינו מספר עצירות לסופיה שהוכשרה לאחרונה לסיר ולבת השליש השני ג'וליה. החלפנו את גבי באזור המטען, מתחנו את הרגליים וחזרנו לרכב בשמחה. למרות שעשינו המון עצירות בדרך, לא היה אכפת לי. פשוט אהבתי להיכנס ולצאת מהשורה השנייה בגלל מושבי המגלשות החכמים (החלקה וקיפול).

דיסנילנד הייתה נפלאה, וטיולים אחרים שלנו היו תמיד הרפתקה. לא משנה היכן חנינו או חיפשו שרות, היה קל להכניס ולצאת מכולם.

שנאנו לראות את סוף השבוע, אבל הגיע הזמן שכולנו נחזור למציאות. ביום האחרון שלנו, כשכולם נערמו בדנאלי, לא לקח הרבה זמן לנוסעים במשפחה העייפה הזו לעצום עיניים ולהירדם. בעלי הקשיב לתחנת הזקנים שלו והחלקתי את הסרט האהוב עלי לנגן ה- DVD. חיבקתי את כוס הקפה בידי, הדלקתי את האייפד שלי כדי להתעדכן בחדשות והבנתי שלא רק שביקרנו במקום המאושר ביותר עלי אדמות, ישבתי באחד מרכבי השטח המאושרים ביותר על פני כדור הארץ.