צא לדרך עם הארלי דייווידסון-SheKnows

instagram viewer

הכירו את נטלי, דיאן ודרנל כשהם כותבים בבלוג על חוויות הרכיבה, המסעות וחיי היומיום שלהם כרוכבי הארלי-דוידסון!

מחוץ לכביש המהיר בכביש

מאת נטלי

9 בספטמבר 2009

כשהתחלתי את הבלוג שלי בסוף מאי, כתבתי על "העלייה לרגל" השנתית שלי מאריזונה למינסוטה. זו נסיעה שאני ובעלי טרי עושים באביב כדי שנוכל ליהנות מרכיבה
במהלך חודשי הקיץ במינסוטה. כעת, אני מסיים את הבלוג שלי בנסיעה חזרה לאריזונה, שם נהנה ממזג האוויר הרכוב והנעים בדרום מערב.

במהלך הנסיעה חזרה לאריזונה רכבנו על כמה כבישים היסטוריים מחוף לחוף בארצות הברית, כביש 20 וכביש 60. בעוד שרוב האנשים לוקחים את הכביש המהיר להגיע במהירות מנקודה א '
ל- B, אנו נוטים לרכוב על "הכבישים האחוריים" של אמריקה המבלים על הרבה מהכבישים הישנים של ארה"ב ועל הערים והעיירות הקטנות לאורך הדרך.

כשהגענו לנברסקה, בילינו זמן ברכיבה על כביש 20 האמריקאי. כביש 20 הוא הכביש הארוך ביותר בארה"ב, המשתרע מבוסטון, MA לניופורט, OR שעובר בתחנתנו הלילה, צ'דרון,
נברסקה. המשכנו את הנושא ההיסטורי על ידי שהינו בפונדק שנבנה בשנת 1890, פונדק אולד מיין סטריט. זהו אחד המקומות שלעולם לא היית מוצא בהם אתה נוסע בכביש המהיר.
הבעלים אפילו הכינה מרקים תוצרת בית ולחמניות קינמון לאורחים שלה! יאם!

click fraud protection

למחרת נסענו בכביש קולורדו סטייט 71 מגבול נברסקה לבית של חברנו ליד קולורדו ספרינגס. המארחים שלנו בריאן ודב יהיו מדריכי הטיולים שלנו כשאנחנו
לטייל (ולרכב על הארלי) בדרום אפריקה. זו תהיה חוויה לכל החיים! בדוק את האתר שלהם אם זה משהו שמעניין אותך: www.livingthedreamtours.com

סיימנו את הנסיעה בכביש 60 מסוקורו, NM לגולד קניון, AZ. כביש 60 הוא כביש נוסף ממזרח-מערב ארה"ב מווירג'יניה לאריזונה. בשלב מסוים זה אכן התרחב עד
לוס אנג'לס אך ננטשה למרבה הצער כשהכביש המהיר הוכנס. אחת התכונות הטובות ביותר במסלול זה היו חברותינו הלן ומייק, שעוברות שלוש וחצי שעות להיפגש איתנו
וללוות אותנו בחזרה לביתנו באריזונה.

התחלנו את הנסיעה בטמפרטורות של 60 מעלות וסיימנו בחום של 100 מעלות של אריזונה. אגב, האופניים שלי התהפכו ל -30,000 קילומטרים בטיול מיד אחרי שעזבו את נהר הסולט
אזור הקניון באריזונה. האופנוע הזה, שלוש שנים ו -30,000 קילומטרים של זכרונות. אני מצפה לזכרונות רבים נוספים שעשויים על האופניים שלי בזמן הכביש המהיר והכביש!

שאלות או הערות לדיאן, נטלי או דארנל?

שלח למטה!

העמוד הבא: קבל יותר מדארנל, דיאן ונטלי ...

הסיפורים שמעניינים אותך, מועברים מדי יום.