אמהות משתפות: החופשה הטובה ביותר של חופשת האביב של משפחתי - עמוד 9 - SheKnows

בנו של מנדי דוסון - חופשת אביבמנדי דאוסון יצא למסע שבנה לעולם לא ישכח:

Brockenbahn am Brocken, Harz, Sachsen Anhalt,
סיפור קשור. 6 נסיעות רכבות קסומות להעניק לילדיכם חווית פולאר אקספרס מהחיים

להיות הורה לכיתה א 'אומר שאין לנו הרבה חופשות אביב מתחת לחגורה. ובכל זאת, הראשון שלנו חופשת אביב - השנה שבה ג'וזף היה בגיל הגן - יש כל כך הרבה זיכרונות מאושרים שאני יכול לקרוא לזה בכנות חופשת האביב הכי טובה שלנו אי פעם.

יום ההולדת של ג'וזף מתקרב לרוב חג הפסחא. השתמשנו בזה כהצדקה לטיול הפתעה בלגולנד ליום הולדתו החמישי. כבר, הילד שלנו הראה סימנים להפוך לגו-אהולי. הוא התחיל את האוסף שלו זמן קצר לאחר שמלאו לו 3 ובשבועות שלפני יום הולדתו החמישי, הוא כבר היה במועדון הלגו, וזלל את המגזין החודשי שלו.

לילה לפני הטיול שלנו הכנסנו מזוודות מלאות לתא המטען של המכונית. למחרת בבוקר, שאלנו כלאחר יד אם הילדים רוצים ללכת לחוף הים. שניהם מחאו כפיים וקראו שהחוף היה רעיון מצוין. עלינו לרכב והתחלנו לנסוע דרומה. עברנו את החוף כי הוא נראה "צפוף מדי" ואז, כאילו הרעינו בדיוק, החלטנו להמשיך לנהוג. הילדים התרגשו והסתקרנו מההרפתקה הספונטנית הזו. באותו לילה, אחרי ארוחת הערב, נכנסנו למלון כי אחרי הכל, לא יכולנו לנסוע עד הבית בחושך. למחרת בבוקר "הלכנו לאיבוד". לבסוף החלטנו לעלות על שביל ארוך ולשאול כיוונים.

click fraud protection

לעולם לא אשכח את המבט על פניו כשנכנסנו ללגולנד. הוא חשש בהתחלה לקוות שאולי נלך לשם. ואז, כשהבין מה קורה, החיוך הגדול ביותר פיצל את פניו. אני יודע שיהיו לנו הרבה חופשות אביב, אבל זה תמיד יחזיק מקום מיוחד בלבי. הילד הקטן שלי, כל כך תמים וחסר חשד, קיבל את הפתעת חייו, וכפי שהוא סיפר לנו אחר כך, היה לו יום ההולדת הטוב ביותר אי פעם.