חופשות משפחתיות מהגיהנום - SheKnows

instagram viewer

כולנו מקווים למשפחה המושלמת ההיא חוּפשָׁה - שמי בלוז, אור שמש, אחים מאושרים שרים במושב האחורי ומחייכים מסביב. אבל כשדברים משתבשים הם יכולים להשתבש ממש מהר. אמהות אמיתיות חולקות איתנו את הרע והמכוער.

חלופות airbnb
סיפור קשור. 6 חלופות Airbnb להזמין את חופשת החלומות הבאה שלכם (או שהייה ממושכת)

חופשת קיץ הוא כמעט כאן, הזמן בשנה בו כולנו מצפים להטעין את המצברים ולבלות עם יקיריהם. לרוע המזל, זה לא תמיד מתנהל כך. האמהות האלה מעדיפות לשכוח את החופשות שלהן.

זמן הסגירה

חופשה - צ'אורי ברוסי | Sheknows.com

צ'אוני ברוסי, אם לשלושה (עם רביעית בדרך), זוכרת טיול בדיסני וורלד שלא הלך כמתוכנן. "הייתי בהריון שבעה חודשים עם ילד בן 3 ו -1 ואחרי שביליתי יום מתיש וסוחף בפארק, הלך לאסוף את הרכב השכור, רק כדי לגלות שזמן הסגירה כבר חלף - למרות שהם אמרו לי שהם פתוחים כולם לַיְלָה. היינו תקועים עם שישה מבוגרים, שני פעוטות, ללא מכונית ומרחק של ארבע שעות בינינו [לדירה] של אחי בפלורידה. הורמוני ההיריון ותשישות השווים התמוטטות מוחלטת ממש באמצע המקום הקסום ביותר עלי אדמות! ”

בילוי משפחתי

לאמא לשלושה ממיין היה קצת לחץ משפחתי בחופשה. "לפני שנים רבות, כשמשפחת בעלי החלה לצאת לחופשות ביחד, בעלי וגיס הסכימו להחליף את יחידת ההורים מדי שנה. במשך כמה שנים, אחי וגיסתי פשוט הכניסו את הדברים שלהם לחדר השינה הגדול יותר ללא כל דיון ”. הבאים בשנה היא ובעלה החליטו לפרוק את המזוודות שלהם לחדר השינה הגדול יותר, מכיוון שברור שהגיע תורם לגדול חֶדֶר.

click fraud protection

“תוך דקות, גיסתי מתקשה בהתלהבות לחמותי בנוגע ל [כמה] אנו לא הוגנים, רק להניח שאנו מקבלים את הסוויטה השנה מבלי לדון בבעיות. היא צועקת ובוכה על כמה שאנחנו לא הוגנים כלפיה וכלפי משפחתה, איך לא אכפת לנו ממנה ולא אוהבים אותה. בעלי ואני החלטנו לא להיכנע, כי גיסתי מעולם לא דיברה איתנו על זה, פשוט הייתה לה התקף זעם. היינו תקועים בבית הקטן ההוא איתם במשך שבוע. גיסתי לא הכירה בי כל הזמן, והעירה עלי הערות נחרצות כשהיא לא חשבה שאני יכול לשמוע ".

בעיה סמויה

חופשה - קורין קרמר | Sheknows.com

קורין קרמר ומשפחתה נופשו בקוסטה ריקה בסתיו שעבר. "זו הייתה הפעם הראשונה שלקחו את שני הילדים (בגילאי 6 ו -3 באותו הזמן)", היא משתפת. "בחרנו לקחת רק מזוודה אחת גדולה ותרמיל אחד גדול, מתוך מחשבה שיהיה קל יותר להסתדר עם הילדים."

הם שכרו רכב בשדה התעופה, ואז עשו את הנסיעה של ארבע שעות לסנטה תרזה. "אנחנו מספיק נוסעים מנוסים כדי לפקוח עין על המכונית כשעצרנו לארוחת בוקר ודאגנו לשמור את האלקטרוניקה והכסף איתנו במעבורת. הגענו לעיר עם רדת החשכה, אז היה חשוך כשהגענו למלון שלנו. במקום בו התארחנו יש קזיטות אישיות על החוף, כך שאתה חונה והולך במורד גבעה כדי להגיע לשם. נעלנו את המכונית ורק לקחנו איתנו את המובילים הקטנים ".

"הלכנו רק כשש דקות - מספיק זמן כדי להשיג את עובד המלון שהולך לעזור לנו להביא הורדת הדברים שלנו - כשהבנו שכדי לנעול את המכונית אתה לוחץ על כפתור הנעילה פעמיים, לא פעם אחת, "קרמר נזכר. המזוודה הגדולה עם כל הבגדים, בגדי הים ומוצרי הטואלטיקה הייתה הדבר היחיד שנגנב.

סנטה תרזה מרוחקת למדי, עם מינימום קניות - כלומר אין תחתונים תחליפיים. "בזמנו, תחתונים נקיים היו דבר חשוב מאוד עבור הבת שלנו ולכן זה היה קצת אתגר לגרום לה ללכת לקומנדו", אומר קרמר. “הצלחנו להשיג מוצרי טיפוח בסיסיים והילדים כמה פריטי לבוש ובגדי ים. יש לי טאטות גדולות ולא הצלחתי למצוא חזייה, וזה היה מבאס. אחרי יומיים שלבשתי ביקיני משולש כחזייה, הלכתי לנסיגת היוגה וקניתי שתי חזיות ספורט מחנות המתנות שלהם ", היא מוסיפה. "אבל היה לנו כיף, יש לנו סיפור חופשה טוב לספר ועשינו את המיטב ממצב רע".

גרם מדרגות אל?

אם אחת לשניים מאורגון נזכרת בחופשה גרועה שהלכה והחמירה. לפני כמה שנים שכרו חותניה בית על אי והזמינו אותם לבלות שבוע. "המשפחה שלנו קיבלה את המרתף לשינה", היא אומרת. "חדר האמבטיה הקרוב ביותר היה במדרגות, אבל זה היה מעשי, ואנחנו די קלים לגבי דברים כאלה", היא אומרת. "הסידורים שלנו לא היו אידיאליים, אבל זה היה רק ​​מתח קל-עד שילדנו בן השנה הספיק לקדחת חום מטורף, והייתי ער כל הלילה. בבוקר אחרי שהייתי אחות אמא כל הלילה חיכיתי יותר משעה לעשות פיפי, כי שני חדרי הרחצה היו תפוסים. "

כאשר החום סירב לרדת, הם ביקרו במרפאת הבריאות המקומית שבה הרופא אמר שטיפול בתינוק יהיה "תרגול טוב" עבורו. "אתה צוחק עלי? אל תתאמן על הילד שלי. החמות שלי חשבו שזה מצחיק, והעירו הערות נוקבות על כמה זמן הייתי בטלפון עם רופא הילדים שלנו בבית. אחרי כמעט שלושה ימים הבחור הקטן שלנו בעט בחום והרגיש הרבה יותר טוב - עד שה- MIL שלי 'הסתכל' עליו במשך שתי דקות בזמן שירדנו למטה למרתף כדי לתפוס משהו. " היא בקושי הגיעה למרתף כששמעה צרחות - והתינוק התגלגל לאורך כל המדרגות.

"אבל הנה הבועט - היא האשימה את הילד השני שלי! הבן שלי היה הרוס וחושב שהוא עושה משהו לא בסדר. התרגשתי מה- MIL שלי. היינו צריכים לקחת מעבורת לעיר וללכת לבית החולים לילדים כדי לבדוק אותו ".

מחלה

משפחתה של לינדה שהתה במלון לילה לפני החופשה בהוואי. "אנחנו קמים, אוכלים ארוחת בוקר מוקדמת ויוצאים לפגוש את המעבורת. כאשר אנו מתקרבים, אנו רואים תור של לפחות 40 תיירים אסייתים שמחכים לאותה הסעה ”. זכור זאת להמשך.

בבוקר הראשון הם שכרו מכונית והמריאו למפרץ האנאומה. “היה לנו יום יפה של שנורקלינג וכיף בשמש. נסענו ברחבי החוף הצפוני, אך בסופו של דבר בני ג'וש לא מרגיש טוב וישן רוב הדרך חזרה - ואז ממשיך להקיא ברגע שחוזרים לחדר. באותו ערב הטמפרטורה שלו היא 103 ", היא אומרת. בחדשות הערב דווחו שני מקרי SARS בשדה התעופה בהוואי ותיירים נלקחו לבית החולים. לינדה התלבטה בתיירים שהיו במעבורת.

למחרת הם הלכו לראות רופא, ובסוף היום ג'וש השתפר. ואז, בעת סיבוב הפרל הארבור, בעלה של לינדה עלה בחום. עדיין חום, אבא דילג על הלואו למחרת בלילה - שם בנם נתן חולה ומקיא. למחרת, "נתן נראה טוב יותר, אבל אני לא מרגיש כל כך חם", משתפת לינדה. "טמפרטורה נמוכה אך עייפה וללא אנרגיה. קן לעומת זאת משתוקק ללכת, אז הוא לוקח את הבנים לבריכה לשחות. הם חוזרים תוך כ -15 דקות… נתן הקיא בבריכה. ” מאז הם לא חזרו להוואי.

מהו סיפור החופשה מהגיהנום שלך?